Tavaroiden pakkaamista 2812/2008 Tavarat pakattuna Nukkuminen oikeassa sängyssä oli luksusta ja muutaman suihkunkerran jälkeen oli olo jo aika sivistyneen oloinen. Nukuin puolikkaan vuorokauden verran ja koitin saada tavaroita kasaan jotta huomenna pääsen matkaan kohti Suomea. Jaa tämä: Share on Facebook(Avautuu uudessa ikkunassa) Facebook Share on X(Avautuu uudessa ikkunassa) X Share on Pinterest(Avautuu uudessa ikkunassa) Pinterest Jakamistapoja Tulosta(Avautuu uudessa ikkunassa) Tulosta Email a link to a friend(Avautuu uudessa ikkunassa) Sähköpostitse Share on LinkedIn(Avautuu uudessa ikkunassa) LinkedIn Jaa Tumblr palvelussa(Avautuu uudessa ikkunassa) Tumblr Share on Reddit(Avautuu uudessa ikkunassa) Reddit Tykkää tästä:Tykkää Loading…