Kotia kohti…

Tänään alkaa matka kotia kohti. Lento lähtee illalla Punta Arenasista Santiagoon ja huomenna matka jatkuu Santiagosta Madridin kautta Suomeen.

Sain eilen kaikki tavarat pakattua ja kaikki on valmiina lähtöön. Koska takaisin Suomeen ei tule ruokia on tavaraa 30 kiloa vähemmän kuin tullessa. Siltikään ei tunnu siltä, että tavaraa olisi vähän sillä ahkio, sukset ja muut varusteet vievät paljon tilaa ja isoja laukkuja on vieläkin mukana kolme suksien ja ahkion lisäksi.