Santiago 3012/2008 Saavuin tänään puolen yön jälkeen Santiagoon ja nyt on noin 12 odotus seuraavaan lentoon… väsynyt olo… Jaa tämä: Share on Facebook(Avautuu uudessa ikkunassa) Facebook Share on X(Avautuu uudessa ikkunassa) X Share on Pinterest(Avautuu uudessa ikkunassa) Pinterest Jakamistapoja Tulosta(Avautuu uudessa ikkunassa) Tulosta Email a link to a friend(Avautuu uudessa ikkunassa) Sähköpostitse Share on LinkedIn(Avautuu uudessa ikkunassa) LinkedIn Jaa Tumblr palvelussa(Avautuu uudessa ikkunassa) Tumblr Share on Reddit(Avautuu uudessa ikkunassa) Reddit Tykkää tästä:Tykkää Loading…