Etelanapa 2008 – Odottelua

KuvaUusi paiva Patriot Hillsissa ja odottelu jatkuu.

En tieda viela paasenko jatkamaan matkaa, silla ongelmana on etelanavalta noutolentojen jarjestaminen. Kaikki koneet ovat taynna ja jos yhdesta koneesta loytyy paikka, niin siihen mahtuu joko mina tai ahkio, mutta ei kummatkin.

Jos sopiva noutopaiva loytyy, niin sitten pitaa viela saada lento reitille, silla en voi jatkaa aivan taalta Patriot Hillsista saakka, silla silloin eivat paivat riita ruokien ja paluulentojen suhteen.

Olen saanut asustaa suuressa simpukkateltassa taalla ollessani ja ALE on ystavallisesti tarjonnut mahdollisuuden kayttaa messitelttaa. ALE:n henkilokunta on ollut erittain ystavallista ja avuliasta ja Steve Jones on tehnyt paljon yrittaessaan saada aikaan sopivia lentoja, jotta paasisin jatkamaan matkaa viela tana vuonna.

Mikali logistiikka ei anna periksi matkan jatkamiseksi, niin silloin ei auta muu kuin aloittaa kotimatka ja koittaa uudelleen seuraavana vuonna.