Myrskytuulia

Tänään on yksi kauden tuulisimmista päivistä. Odotetut tuulet ovat 50-70 solmun luokkaa, joten teltta oli syytä laittaa huolella tuulen suuntaisesti ja tiukasti kiinni. Yöllä ei kovin kummoisia unia saanut, kun tuntui kuin olisi ollut turbiinissa tuulen ulvoessa hyeenan lailla.

Myrsky on nyt jatkunut kolmisen päivää, sillä se alkoi sinä iltana kun saavuimme Patriot Hillsiin. Saman myrskyn on odotettu jatkuvan vielä 3-4 päivää ja ensimmäinen mahdollinen lentopäivä on tällä hetkellä 27. joulukuuta mikäli myrsky etenee odotetun lailla.

Koska joudun olemaan täällä joulun, niin päätin hieman trimmata partaa, jotta olisin edes hieman sivistyneen näköinen. Saksilla ja pienellä peilillä ei tosin saanut ihmeita aikaan, mutta muiden mielestä jokainen saksen klipsaus oli parannusta entiseen…