Hyvää Joulua!

Hyvää Joulua Etelämantereelta!

Hyvää Joulua Etelämantereelta!

Hyvää ja rauhallista Joulua kaikille sinne kaukaiseen Suomeen.

Täällä edelleen myrsky riehuu eikä loppua näy ainakaan parin päivän sisällä. Mielelläni olisin ollut jo takaisin Suomessa, mutta nyt tulee varmasti erilainen Joulu. Saas nähdä millainen jouluateria täällä saadaan aikaiseksi. Amerikkalaiseen tapaan tosin jouluateria saadaan vasta huomenna, mutta täytyy koittaa jollain tapaa keksiä jotain jouluista tänäänkin.