Pääsin viimein navalta Patriot Hillsiin. TwinOtter pääsi eilen päivällä viimein lentämään navalle ja olin illalla perillä Patriot Hillsissa.
Tällä hetkella lumimyrsky riepoo ja sen on odotettu kestävän pari-kolme päivää. Tänään illalla on kuitenkin pieni mahdollisuus lennolle Chileen, mikäli pilvet repeävät, mutta nyt näyttää huonolta. Joten odotus jatkuu…
