Lahjojen vaihtoa

Dave Hahn ja minä

Dave Hahn ja minä

Eilen illalla juuri ennen illallista oli tiedossa lahjojen vaihto. Sain vaihtoparikseni Dave Hahnin ja annoin hänelle pienen suomenlipun ja kirjoitin hänelle suomeksi ’Hyvää Joulua ja onnellista Uutta Vuotta’. Hetken kuluttua Dave tuli luokseni ja toi yhden karabiineistaan. Dave kertoi, että juuri se karabiini on käynyt Everestillä, Denalilla sekä Vinsonilla ja hän halusi antaa sen minulle ja pyysi, että vien karabiinin seuraavalla kerralla Etelänavalle. Kiitin karabiinista ja lupasin vieda sen seuraavalla kerralla Etelänavalle ja palauttaa karabiinin sen jälkeen hanelle, jotta karabiini voi jatkaa matkaansa seuraavan kulkijan matkassa.

Tänään sää on jo hieman selkeytynyt ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Tuulikin on jo hieman laantunut mutta tarkkaa tietoa lentosäästä ei vielä tässäkään vaiheessa ole. Mikäli tänä yönä ei lentoa Chilesta saada tänne, niin sitten on edessä taas muutaman päivän säärintama joka tuo huonoa säätä.