Kotona…

Saavuin viimein Suomeen kolmen aikoihin sillä Madridin kone oli yllätykseksi etuajassa. Päivitän vielä päiväkirjaan lähiaikoina yhteenvedon reissusta ja sen vaiheista mutta lepään kuitenkin sitä ennen pari päivää.

Hyvää Uutta Vuotta 2009 kaikille!