Akklimatisoituminen jatkuu

Vähän paleltumaa kasvoissa

Vähän paleltumaa kasvoissa

Tämän paivän kilometrit on omistettu Timo Karjalaiselle, Tommi ja Harri Salolle, Jyrki Seivolle ja Timo Arolle. Kiitokset tuesta ja kannustuksesta. Toivottavasti nähdään taasen ensi kesänä tutuissa maisemissa.

Tänään oli taas kylmä päivä kuten näillä leveysasteilla tuppaa olemaan. Lämpömittari lopetti toimintansa heti alkuun, joten yli -25 astetta oli pakkasta. Eilinen jumppaus murtuneen kylkiluun kanssa jatkui koko viime yön sekä tämän päivän. On vaikea saada kilometrejä sisään, kun joku pistelee joka hengenvedolla kylkeen. Juttelin asiasta ALE:n kanssa ja lupasin palata asiaan, mikäli kipu ei mene ohi huomenna tai viimeistään ylihuomenna. En millään viitsisi enää keskeyttää tässä vaiheessa, joten koitan saada särkylääkkeillä tilanteen haltuun.

Emmin piirustus

Emmin piirustus

Olen saanut reissun aikana paljon mieluisia terveisiä ja sähköposteja, joita on mukava lukea iltaisin. Ohessa on Mantsälän 3. luokkalaisen Emmin kirje sekä hieno piirros minusta, jonka sain toissapäivänä. Kuusia täällä ei vielä ole pahemmin näkynyt, ja tukkakin on kuvassa huomattavasti komeampi kuin mallillaan, mutta sallittanee taiteellinen vapaus tässä kohtaa :). Kiitos Emmille hienosta piirrustuksesta ja terveisiä koko luokalle ja opettajalle täältä Etelämantereelta.

Hei minä olen Emmi. Toivottavasti pärjäät loppuun asti koska opettaja luki että on ollut vähän mutkia matkassa. Onko ollut kylmä? Sinne tarvitsee varmaan aika paljon ruokaa ja vaatteita. Emmi

Koordinaatit:
S89 15.420
W84 13.004

Kuljettu matka: 12.6 km / 6.8 nm